elineleuven.reismee.nl

Even tussendoor

HAPPY 2015!

Just a short post today, because I don't have a real lot to tell you. Unfortunately, the christmasbreak is over today and school started! The 'second half' of the schoolyear just began. After this marking period I'm going to switch some classes, new people and new teachers!

I want to thank everybody for all the sweet messages that I recieved. The Merry Christmas and Happy new year wishes, presents and cards, I'm very thankfull for that. Sorry if I didn't responded everything, I am trying to do my best! I thought of everyone and am so happy to hear some things from Holland :)

Oke ik ga switchen in het Nederlands, puur omdat het ietsje sneller gaat en ik niet zoveel tijd meer heb aangezien ik dit schrijf in een tussenuur.

Kerst in Amerika was anders dan in Nederland, een hele andere ervaring maar het was geweldig. Heel Amerika is al weken versierd met kerst. Dat is wel een groot verschil met Nederland. Wij hebben natuurlijk eerst nog Sinterklaas waardoor het allemaal wat later op gang komt. Hier in the US heb ik een lekker kerstdiner gehad met de hele familie en ik heb veel te veel mooie cadeau's gekregen van mijn lieve hostfamilie! Kerst is hier maar 1 dag, alleen christmas eve is een vrij groot 'ding'. Ik heb dit samen gevierd met de exchangestudents in Delaware, we hebben spellen gespeeld, gegeten en christmas lights gezien down the beach in Delaware. Ook heb ik samen met het zwemteam nog 'secret santa' gedaan, allemaal super leuk :) Ik kan me nu al niet voorstellen hoe het is om al deze mensen niet meer te zien na dit jaar, wat zal ik alles ontzettend gaan missen!

Met nieuwjaar ben ik met Margot mee geweest naar haar vriendengroep (nadat we lekker oliebollen hebben gebakken thuis:) en hebben we daar gewacht tot 2015 begon! Het was super gezellig! Ik heb erg veel lol gehad met iedereen.

Verder heb ik me goed vermaakt in de vakantie. Veel leuke dingen gedaan met Margot, Jamie en Jillian en bijna elke dag gezwommen. Mijn schouder gaat steeds beter, al moet ik toch wel rustig aan blijven doen. Ik heb het zo ontzettend naar mn zin met zwemmen dat het erg lastig is om niet te gaan, maar ik weet het aardig te combineren en the coaches begrijpen het probleem.

Ik weet niet zoveel wat ik nog moet vertellen, behalve dat ik gewoon heel erg blij ben dat ik dit schrijf vanuit Amerika. Ik had het nooit durven dromen en ben zo gelukkig! Natuurlijk mis ik iedereen af en toe wel een (heeeel klein) beetje ;-) Maar niet getreurd, voor je het weet ben ik alweer terug. Remember: 21 Juli 07:10 kan in de agenda's hihi!

Dikke kus

Reacties

Reacties

nanda

Nou super dat je een leuke kerst en.oud en nieuw. Heb gehad met je familie:) en voor jou hoop ik dat de dagen en maanden heel langzaam gaan,maar voor ons.......
Nou ik hoop.snel weer wat te lezen over je avonturen
Dikke kus van.de meiden en knuffel van mij en Bruce

Daniella Houtkoop

Hey Eline, wat fijn om te lezen dat je het zo naar je zin hebt. Een heel gelukkig 2015 daar in Amerika maar ook als je hier weer terug komt. Het is erg leuk om al je verhalen te lezen.
Groetjes ook van Ruben en Nicole

Dani Isa Sander & Kelly

Lieverd wat fijn dat de feestdagen zo leuk waren! We hebben je wel gemist hoor! We zaten laatst in de auto en toen zei Isa ineens ;ik mis Eline wel hoor en Dani gelijk :"ja ik ook"! Echt zo schattig. Ja voor hun ben je natuurlijk een soort van 'grote zus' . Gelukkig gaat t weer wat beter met je arm, wel rustig aan doen ja. Dani heeft zondag een voetbaltoernooitje gehad en is 1e geworden! Hij was superblij. Ook trouwens met zn nieuwe kado : Een voetbal tafel , een heel groot succes:) dus daar zal je straks ook wel achterstaan ;) Nou lieverd dikke kussen van ons spreek je snel weer xxxxx

Roland & Ingrid

Dushi
Nog steeds genietend je verhalen schrijven, hoe leuk kan dat zijn. Maar je heb gelijk, geniet zo lang je kan en zoveel als je maar kan.
Straks ben je weer terug en dan gaan we ook weer samen genieten hier. Gaan we praten over hoe leuk jij het hebt gehad over there.
Maar eerst..........

Voorlopig the USA voor a while !!!!!!!!!!
Zo anders de kerstdagen in Amerika, als ik jou zo hoor, denk ik aan mijn jeugd in Brasil en hoe wij het vierden. Just the same.....

Ook heel blij te horen dat het goed gaat met jou schouder en wat ga je er volwassen mee om. Toppie Eline, because
if you want to achieve will occasionally have to suffer pain.

Maar het komt allemaal goed, enjoy en till the next story.

Love you and xxxxxxxx

Mama

Hey lieverd,

Fijn dat je het nog steeds naar je zin hebt. Het is bijna niet te geloven maar over 2 weken zit je al op de helft van je highschool jaar. Hier wordt het maar geen winter maar bij jullie ook nog niet echt. Zag net foto's op de computer dat 2jaar geleden op 10 februari een pak sneeuw lag dus ben benieuwd. Ook of jullie nog sneeuw krijgen.wat voor lessen ga je nu volgen? Veel wisselingen? Wij hebben over 7 weken weer vakantie en jullie? Schrijf gauw maar weer een stukje hoor want het blijft leuk om te lezen wat je beleeft. Ennnnn natuurlijk missen we jou hier ook een heel klein beetje hihi.
Dikke kus mama

Gilda

Hey Eline,

Daar was je weer.

Ja daar in Amerika is het meer kerstavond wat belangrijk is. En inderdaad maar 1 dag. Net wat Roland schrijft dat was in Brazilië ook zo.

Leuk dat we je nog gezien hebben op oudejaarsdag op Skype of was het facetime.

Nou ga nog maar lekker genieten van je laatste maanden daar en maak er wat moois/geks van!

Liefs en kusjes van ons 3-tjes xxx

(P.S.: Geef tante Greet en oom Nono een dikke kus van ons!)

Kim en fam.

Lieve Eline, ik geniet elke keer als ik lees dat jij geniet ;-) Wat ben ik blij dat je bij fam. Hoff terecht bent gekomen, je wordt helemaal opgenomen in hun familie...ik had ook niet anders verwacht...wat zullen ze je straks missen als jij weer gaat, maar jij hen ook denk ik. Maar goed, heb je altijd wel een leuk vakantie adresje :) Hier zijn de dagen ook snel gegaan, en waren als vanouds weer gezellig. Zoals jeweet hebben we je wel gemist hoor...nieuwjaarsdag weer oliebollen/appelflappen en bananen flappen bij oma, die had je moeder gemaakt, heerlijk! We gaan straks de 2e aflevering van wie isde mol kijken...moest ik ook weer aan je denken, vind jij ook altijd zo leuk. Nou meissie, tot horens/lezens weer en rustig aan met je arm! Sweet xxxxx us

nicole

Hoi Eline,
fijn te horen dat je zo geniet!!! fijn dat je schouder weer wat beter gaat. ik begrijp het hoor dat je niet zo veel tijd wil verspillen aan verhaaltjes schrijven. je moet ook straks nog iets te vertellen hebben als je terug bent. en nu kun je je tijd beter aan die hele leuke dingen besteden!
hier is alles rutstig. Wendy heeft haar natuurkunde examen gehaald. met een 8. ze is er superblij mee en gaat nu helemaal los. scheikunde is ze gezakt. ze had een 4,6 maar ze had er ook niet echt de tijd voor. ze doet weer examen hiervoor en voor biologie in mei.
ze heeft nu echt gevonden wat ze zocht. ik hoop dat jij dat straks ook hebt!!!!
geniet er nog maar van deze laatste maanden
kus van ons.xxx

Natascha

Hoi Eline, wauw wat een avontuur meid en zoals de meeste zeggen, geniet met de grote G!! maar dat doe jij wel zo te lezen. Hugs and kisses from the Broks family xxx

Wendy

Hey Eline,

Ook al is het een beetje laat, al bijna twee weken nadat je het gepost hebt, ik wilde toch nog even reageren :) Echt heel bijzonder dat je nu die kans krijgt, om dat allemaal mee te maken enzo, kerst en oud-en-nieuw in de VS, en heel fijn dat je er zo van geniet! Het enige jammere hiervan is volgens mij, dat nu je het hebt gehad, dat het nu wel begint op te schieten, want het is al 2015, en je zit nog niet op de helft van je tijd in Amerika volgens mij, maar het komt er wel aan.
Dus ja, zoals de anderen ook hebben gezegd, geniet ervan zolang je kan, want straks zijn het alleen nog maar prachtige herinneringen. Maar zover is het gelukkig ook nog LANG niet, je hebt nog een heleboel tijd om zoveel mogelijk te genieten, en ik hoop dat je nog een heleboel bijzondere leuke dingen gaat meemaken!
Succes op school, met de tweede helft van het schooljaar die alweer is begonnen, en sterkte met je schouder natuurlijk, ik hoop dat het snel weer helemaal beter gaat, en dat je weer echt kan doen wat je wil doen en weer goed mee kan zwemmen, maar vooral heel veel plezier in 2015, in Amerika!

xxx,
Wendy

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active