elineleuven.reismee.nl

Shame on me!

Oeps, moet ik toch echt even mijn excuses aanbieden! Ik weet het, ik heb jullie allemaal een beetje in de steek gelaten. Eigenlijk moet ik heel eerlijk zeggen dat ik nieteens meer weet wanneer de laatste blog was die ik schreef. Vanaf Februari schoot het er bij mij een beetje in om een nieuwe blog te schrijven. Deels omdat er niet zoveels spannends gebeurde, mijn Amerikaanse leventje was stabiel en liep gewoon lekker zijn gangetje, deels omdat ik ineens slecht bericht kreeg en stel op sprong voor een weekje in Nederland ben geweest. Ik wist even niet meer zo goed meer wat ik moest schrijven, waarom ik er eigenlijk over wilde schrijven en wanneer ik tijd had om te schrijven. Toen bleef het uitstellen en uitstellen en nu moet ik er toch wel weer eventjes op terugkomen haha. Want: Ik moet toch wel weer eventjes een update geven van mijn avontuur, dus bij deze. Sorry!

Oke hoe ga ik dit aanpakken? Er is zo veel te vertellen, ik herhaal; ZO veel. Allereerst, buiten de reden dat ik naar NL moest komen om, was het toch wel echt heel erg fijn om mijn lieve familie en vrienden te zien & mijn eigen huis, spullen, bed en FIETS weer mogen te gebruiken. En ofcourse niet te vergeten, bruine boterhammen met calve, kaas, hagelslag, patatje oorlog, kaassoufle, kroketten etc. waren toch ook wel echt heel erg lekker. Het was gek om thuis te zijn! Maar het was ook wel even een realizing moment hoe leuk en anders mijn leven hier is, om nog even extra te gaan genieten van de dingen hier, die ik straks in Nederland niet meer ga hebben.

Zoals school! Ja, inmiddels is school al afgelopen, maar ik besefte toch eigenlijk wel hoe leuk het hier op school is. Hoe leuk het is om de hele dag engels te praten, om iedereen te kunnen vertellen over jou eigen land en over het avontuur dat ik ben aangegaan. Ook hoe leuk het is mensen te kennen die totaal anders zijn dan Nederlanders, andere lifegoals en hele andere perspectieven en ideeen over bepaalde dingen. Oh wat ga ik de 'I dont care' attitude van Amerikanen missen. Lekker in je pyjama over straat, of gewoon de allerlelijkste kleurencombinatie outfit, gewoon. omdat het lekker zit.

Yes, school is over! Ik heb mijn yearbook, senior awards en certificaat van Ayusa dat ik het exchange program op school officieel heb afgesloten. Nu nog mijn graduation. Morgenochtend, vrijdagochtend en maandagochtend hebben we practice voor de graduation. Iedereen krijgt zijn gap and gown en moet 'lopen' om zijn diploma op te halen. Maandagavond komen dan alle ouders, bekenden, vrienden en familie om van mijn school ongeveer 400 kinderen te zien slagen. Jaja, alle ouders, en daarbij ook mijn moeder! Want zaterdag komt mijn moeder hier heen voor mijn graduation en om volgende week te vertrekken richting California! Ik kan niet. meer. wachten. En ik kan het eigenlijk ook gewoon helemaal niet geloven. Ik weet nog dat ik vertrok uit Nederland, en nu is het al zover. Where did the time go????????

En dan nu ben ik in een lichtelijke blackout beland haha, ik weet niet meer wat er allemaal gebeurd is en wat allemaal interessant is voor jullie om te vertellen (waarschijnlijk niets hahaha) maargoed. Ik BELOOF dat ik heel erg binnenkort weer een update geef. Ik hoop dat de meeste van jullie mij op fb volgen als je dat zou willen, daar voeg ik namelijk regelmatig fotos toe van van alles en nog wat.

Oke, nogmaal sorry! Tot snel,

Liefs vanuit the USA

Reacties

Reacties

Dani, Isa, Sander & Kelly

Lieverd! Wat is de tijd inderdaad gevlogen! En begrijpelijk hoor dat je de tijd niet hebt gevonden om te schijven, ik ken het ;) Leuk al die foto's die zeggen nog het meest en krijgen we een idee van alle dingen die je meemaakt. En nog even en dan komt je moeder alweer die kant op ja! Leuk hoor, vooral de andere kant van Amerika is geweldig en prachtig, wij hebben er ook zoveel zin in, kan niet wachten.... nou lieverd een hele fijne graduation en laatste dagen daar en voor je het weet sta je weer voor ons...joepieee!!!! Dikke kussen an ons , Luv you!

Gilda

Ik was alweer vergeten dat je een blog had. Dat komt natuurlijk door fb en de foto's die je daar op doet. Daardoor volg je jouw de hele tijd al, maar inderdaad voor degene die dat niet hebben....
Jee Eline inderdaad wat is het weer omgevlogen. Voor we het weten ben je terug en is je amerikaans avontuur voorbij. Zomaar ineens.
Eerst nog genieten van een vakantie samen met je moeder en je (pleeg)ouders.
Heel veel plezier met zn allen en om gezond weer terug! Kusjes voor iedereen xxx

Roland

Er is een tijd van komen en een tijd van gaan.......de tijd van gaan is nu gekomen, maar..........

Ga genieten van je graduation en dan lekker met je moeder en the family op vakantie richting de westkust. Na bijna 1 jaar je best gedaan op school, cultuur snuiven, engels leren praten, er op uit te zijn geweest, heb je dit wel verdiend.

We zien je gauw weer terug, because time flyes en dan gaan we weer afspreken in Amsterdam or anywhere.

We love you, dikke kus
INGRID & ROLAND

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active